[Sluiten]

Innovatievouchers momenteel niet beschikbaar.

Aangezien het ministerie heeft besloten om het innovatievouchers budget over te hevelen naar de InnovatiePrestatieContracten (IPC), zijn de innovatievouchers momenteel helaas niet beschikbaar. Met een innovatievoucher kon een onderneming een kennisvraag laten beantwoorden over het vernieuwen van een product, proces of dienst..

Het is mogelijk dat deze innovatievoucher op korte termijn weer wordt ingevoerd, maar hier kunnen we op dit moment geen uitspraken over doen. Wenst u een update zodra de innovatievoucher weer beschikbaar is? Indien u onze handleiding aanvraagt zal u meteen worden opgenomen in onze mailinglijst. Dit kan via het blauwe vak rechtsmidden in uw scherm.

Referenties - ervaringen Deelnemers

Enkele reacties van eerdere deelnemers aan het innovatietraject

Juist ondernemers en managers van bedrijven gaan goed doordacht te werk. Hiernaast zijn wij allemaal ook nog eens nuchtere Nederlanders. Omdat wij ook advies geven op het gebied van internet als marketinginnovatie kan een referentiepagina op onze website uiteraard niet ontbreken, want een onderdeel van een uitstekende website zou standaard al moeten zijn, dat er reacties van klanten zijn vermeld. In ons geval moeten we het echter eerdere deelnemers noemen.

Wij hopen dan ook dat enkele reacties van eerdere deelnemers u kunnen overtuigen van het potentieel van deze innovatietrajecten. Hieronder vindt u enkele vermeldingen van eerdere MKB- bedrijven die hebben deelgenomen aan het innovatietraject en het reeds met met veel succes hebben toegepast.

Links van u treft u ook de pagina "cases" hier treft u nog meer uitgebreid omschreven cases met het verhaal van de ondernemers.

 

AGIN Otten Gerechtsdeurwaarder.



Paul Otten algemeen directeur van AGIN Otten heeft deelgenomen aan de combinatie innovatie
van zowel strategische marketing als internet- zoekmachine marketing.

Een citaat uit zijn ervaringen op deze innovatiesessie:

De kennisoverdracht over zoekmachine marketing is voor ons werkelijk een eye-opener geweest. Veel zaken waren voor ons volstrekt onbekend. We kwamen er achter dat we in het verleden fouten hebben gemaakt met onze website. Immers, we stonden een hele periode op nummer één bij Google maar na verloop van tijd zakten we weer weg in de ranking. Toen begrepen we niet wat hiervan de oorzaak was. Nu snappen we dat een website volgens een bepaald stramien moet worden opgebouwd om zijn positie te kunnen behouden. We hebben nog meer praktijk gerichte adviezen gekregen toegespitst op onze organisatie en weten nu precies hoe we onze organisatie succesvol op internet neerzetten, presenteren en promoten. De website is veel meer dan enkel een digitaal visitekaartje of brochure. Het behoort een wezenlijk onderdeel te zijn van marketingcampagnes.”

Lees hier het volledige artikel : http://www.limburgonderneemt.nl/nieuws/Default.asp?catID=5&newsid=2164


Conatum bedrijfsadvies


Ook Conatum bedrijfsadvies heeft besloten mee te doen aan de innovatiesessie om de juiste positie in de markt te bepalen en heeft a.d.h.v. een strategische marketing visie een vertaling naar het internet aangevraagd. Een citaat uit het originele artikel (zie bron).

De website over financieringen voor bedrijven: Zaken Krediet.nl van Conatum Bedrijfsadvies kent een grote toeloop. "We hebben de website al een paar jaar, maar hebben hem sinds vier maanden goed in de markt gezet", vertelt Allerts. Op de website kunnen potentiële klanten een inventarisatieformulier invullen en vervolgens kijkt Conatum Bedrijfsadvies of er geholpen kan worden met het verkrijgen van krediet. Dagelijks reageren er mensen. "De vragen verschillen enorm. Van bedrijven die een krediet van 5.000 euro willen tot bedrijven die grote financieringen nodig hebben. Er zitten helaas ook verzoeken bij waar we niets mee kunnen, maar een behoorlijk deel van de verzoekers kan van advies worden voorzien".
Allerts denkt dus dat de maatregel om het borgstellingkrediet te verruimen wel iets zal helpen om bedrijven van krediet te kunnen blijven voorzien, in ieder geval op de korte termijn. "Het levert nu wel een mogelijkheid op om extra krediet te kunnen krijgen".
Als banken veel strenger worden dan heeft dit soort maatregelen geen zin. Een borgstellingskrediet alleen is sowieso niet genoeg om krediet te krijgen. Banken moeten er een goed gevoel bij hebben als ze krediet verlenen. Vertrouwen is van essentieel belang!
Sinds de kredietcrisis is er een bepaalde mindset.


Lees hier het volledige artikel : http://www.bankingreview.nl/?page=bankingreview/artikel&id=6721


U kunt zich hier rechtonsder in het blauwe vak, direct aanmelden, inschrijving verplicht u tot niets!


Cees van de Ven – The Heart for Gambia Foundation:



“Ik heb Alain Nijholt leren kennen tijdens een netwerkbijeenkomst waar hij een presentatie gaf over betreffende innovatievoucher. Vervolgens heb ik me hier verder op georiënteerd en contact opgenomen. De aanpak is er een van ‘no-nonsense’ en doelgericht. Dat werkt zeer prettig en duidelijk. Er komen veel aspecten naar voren waar je als ondernemer niet van op de hoogte bent en dit zorgt voor een enorme toegevoegde waarde. Ik raad andere ondernemers van harte aan om gebruik te maken van de innovatievoucher en kennis op te doen vie deze experts.

 


 

Marc Quadvlieg – Quon Makelaardij:

zakelijk vastgoed verhuur verkoop

“Onze ervaring was uiterst positief, we hebben dit ook aan diverse relaties in ons netwerk doorgegeven. Daarnaast hebben we Alain Nijholt uitgenodigd voor een informatieavond bij “Van Zaak tot Zaken” (netwerkclub) zodat nog meer regionale ondernemers hiervan gebruik kunnen maken en hiervan kunnen profiteren. Nut heeft het zeker, we zouden eerder willen stellen dat het een plicht zou moeten worden om contact met ze op te nemen. We denken het allemaal wel te weten maar laat je de spiegel maar eens voorhouden, dan zie je hoe je faalt t.a.v. ICT en internet. Door de ervaring die wij nu hebben opgedaan en het verbetertraject wat we daarna hebben bewandeld kunnen we zelfs aantonen wat de opbrengsten zijn van de innovatievoucher i.c.m. dit traject. Zo is bijvoorbeeld het aantal bezoekers van onze website met maar liefst 40% gestegen, mede hierdoor hebben we meer naamsbekendheid en zijn we te bereiken voor mensen die ons nodig hebben”.



binq shops

 

 

 

Als startende ondernemer maar wel met veel ervaring in de branche had ik gewoon te weinig kennis van de mogelijkheden van een goed ontwikkelde internetstrategie. Wist wel dat internetmarketing tools ingezet konden worden voor de promotie van bedrijven maar hoe pas je het toe dan, enfin allemaal onbekend voor mij. Om van het “klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt” gevoel af te komen en het absoluut tijd was voor blikveldverbreding, heb ik maar eens deelgenomen aan een innovatietraject via cimsite. Het traject van die dag was echt boven alle verwachtingen. Ik heb mijn oren en ogen goed de kost gegeven en ben met vrijwel elk advies aan de slag gegaan. Al met al heeft de lancering wat langer in beslag genomen. Het opzetten van de strategie heeft al met al een half jaar gekost. Dit inclusief de lancering en marktbetreding. Het resultaat mag er zeker wezen: eerst is de er de nieuwe warenhuis site BinqShops gekomen met een extra speficieke kerstpakketten campagne website kerstpakket online. Aan de oppervlakte lijkt het een normale webshop maar dat is zeker niet meer het geval. Ook het advies rondom Online reputatie management & Inzet van social media om extra bezoekers via Twitter, Hyves & Linked in te krijgen was voor mij persoonlijk mind boggling. Het mooiste van dit alles is nog wel dat dit slechts het begin is. Dit is de eerste van meerdere webshops binnen een groot netwerk van websites gerelateerd aan (zakelijke benodigheden) en lifestyle artikelen. Kortom voor mij heeft het gewoon enorme vruchten afgeworpen!

Indien u een nog uitgebreidere referentielijst wenst of juist een branchespecifieke referentie, dan is deze op aanvraag beschikbaar via onze contactpagina.

U kunt zich hier rechtonder in het blauwe vak, direct aanmelden, inschrijving verplicht u tot niets en is dan ook geheel vrijblijvend!

 

Innovatie Subsidie referenties

Lees hier enkele reacties van eerdere deelnemers

lees verder

Nieuwsartikelen verschenen in de media.

lees verder
Ontvangen PDFinstructie voor inschrijven Ђ 2.500,- subsidie

CIM Innovatie & MKB Subsidie kort samengevat.

U wilt innoveren binnen uw bedrijf op een kennisgebied waar u niet over de juiste kennis inhouse beschikt. Want u weet dat er mogelijkheden voor verbetering zijn echter de financiele midden besteedt u liever aan iets anders.

Dan komt onze oplossing om de hoek kijken. Deze kennis is namelijk te verkrijgen door het inzetten van een kennisvraag bij een kennisinstelling. Cimsite.nl is een netwerk van bedrijven wat samenwerkt met enkele Hogescholen in zowel Maastricht als Eindhoven voor het kunnen inzetten van deze subsidie. Door dit netwerk van specialisten kunnen MKB bedrijven kennis verkijgen over zaken als strategische marketing en strategische Internet Marketing tools zoals; zoekmachine-optimalisatie (SEO) maar ook Concurrentieanalyses, SWOT-analyses, Beleid, Kwaliteitsbeheer en nog veel meer...

Het verkrijgen van deze kennis kost u helemaal niets indien u een innovatievoucher aanvraagt. Deze voucher is heel gemakkelijk aan te vragen met behulp van de PDFinstructiehandleiding welke u ontvangt na inschrijving via het blauwe vak hierboven.

Nogmaals u bepaalt de kennisvraag. Wij schakelen ons netwerk in zodat er een goed onderbouwd advies kan worden gegevens door onze experts van verschillende disciplines. Een bruikbaar, onderbouwd en deskundig advies waar u binnen uw bedrijf mee kunt innoveren is het resultaat. Conclusie; U en uw bedrijf worden ermee geholpen en het is geheel kostenloos door de innovatievoucher (subsidie). Meer informatie is te vinden binnen deze website.

Heeft u een andere vraag? Neemt u dan contact met op, wij staan u graag te woord!